Khamis, 8 Julai 2010

Fire in da library....is it real?





  •  

  • Siap boleh tangkap pic ag.

    Tibe2 otw nak g cafe lalu depan library.... tapi guard tu halau suh lalu kat tempat lain

     siap ade juru kamera merakamkan aksi2 pak guard yg interframe gile...nyampah aku..
    student2 pown ramai yg terpingga2 cm monget termasuk la aku ngn member2 aku..


    Tibe2 bomba dtg belumba2 siap ade yg bawak moto yg high speed tu. Wah Gempax!
    Dalam ati aku peh apehal plak ni..cne nak masuk library nak email kat paul list name tu..So kitorang pown heboh tangkap pix abg2 bomba ni..lepax jap kat tepi...


    lagi sekali pak cik interframe kat lensa hp aku aduh! spoil ler..org nak tangkap gambo ni.

    "saya yg menjalankan tugas" kata pak guard ni.


    seminit pastu ambulance a.k.a van emergency MMU dh standby ky depan selekoh library.



    aku tgk hampir sejam gak r pak cik ni angkat tangan mcm ni...


    seorang mangsa sedang di usung masuk dlm van. tapi aku tgk tiada reaksi2 cemas oleh paramedik yg menjalankan tugas. siap leh gelak2 ag... aku n membe2 dh mula pelik..


    pastu diorang angkat mangsa yg kedua plak.... sambil tu aku tgk bomba dh start main sembur2 air kt library tu. tapi pelik...tak de bau asap pown. api pown takde... tapi air yg diorang sembur tu warne coklat.. nampak sgt host bomba tu dh berkarat....




    sedang aku leka amik pic org... brader camera man menghalakan lensa cameranya merakamkan aksi student2 mmu....


    eh ni die amik pic aku gak ker.. sape amik pic sape ni? aku dh confius. aku cakap kat najeerah kite ni masuk tv ke ni. huhu bangga siot jadi mangsa kebakaran ni..

    pastu perot kitorang dh lapar gile...aku pown ajak ler diorang meneruskan perjalanan ke cafe...

    "aku rase diorang di sume tipu2 je yg latihan kebakaran kowt, sebab aku tgk brader juru kamera tadi dh standby dh sebelum aku g kuliah tadi.then bukti paling jelas ahli paramedik siap leh gurau2 semasa jalankan tugas"~fazdli. 22 thn. jom r makan perut aku lapar ni.

    0 ulasan :