Jumaat, 2 Disember 2011

hmmm nak citer ape yerk...

  • lamenyer tak tulis blog ni....ni sume pasal kes tu... skrg ni aku tgh ngadap laptop yg ngadap tingkap. tepi tingkap ade daun ijau yg aku tanam (thanks mbmb melaka... aku rembat rumpun pokok yg kat tepi jalan tu)...mid term dh makin dekat dh ni...
  • sedih siot bile ibu korang dh cop muka korang asik muka mintak duit je ( ye la student bukan ade gaji pown)
  • lagi sedih bile kawan2 aku ade hadapi masalah berat then aku tak dapat nak tolong.... aku cume mampu dengar je. ye la krg ckap lebih2 aku ni bukan nye tuhan.. ade mata pandang.. ade telinga dengar.. ade mulut diam ler...
  • member aku ni selalu je bermuka2 depan aku... mulut ckap lain hati ckp lain...hmmm lantak ko lah...yg penting aku tahu sape ko...keep it to myself la..
  • the only things that makes me happy is my babies kentang and putih (kanta pun ade mase nyer wat aku hangin jugak ) atleast budak dua ekor ni tak penah nak sakitkan hati aku....
  • susah nyer study ni.. nape la aku ni bengap sangat? haishhhhotak aku ni tak leh nak proses data lebih2 macam orang lain ker? tapi bill gates pun tak abis kolej rite..so fuck off la..tak pe slow2 nurul slow2...
  • along aku nak kawen aku tak tahu la nak ckp pe. but i feel so sorry la ngan bakal ipar aku.tak tahu nape..sb hidup pas kawen tu mcm tak seindah yg die sangkakan..haha aku kenal abg aku asik nak orang lain fikir die baik je..but not me...aku kenal ko but aku happy ko nak kawen atleast ko leh jaga bini ngan ank  ko...sorry la kalo anak ko terikut perangai aku...padan muke ko..
  • hmmmm iluvvvv student life..ari2 mcm cuti je....

0 ulasan :